Bankowość - serwis tematyczny

Strona główna

dzisiaj jest: 21.08.2014


Katalog stron


Sprzedaż i marketing w banku – nowoczesne kanały dystrybucji
data: 30.03.2007 / Top Consulting Sp. z o.o.

Sprzedaż i marketing w banku – nowoczesne kanały dystrybucjiKonferencja „Sprzedaż i marketing w banku – nowoczesne kanały dystrybucji”, która odbędzie się 18-19 czerwca 2007 r. w Warszawie, została przygotowana jako prestiżowe spotkanie dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing, kanały dystrybucji i rozwój produktów w bankach.

Stawia sobie za zadanie zaprezentowanie najnowszych rozwiązań w kontaktach banku z klientem. Celem konferencji jest też pokazanie doświadczeń banków we wdrażaniu nowoczesnych form sprzedaży i tym samym budowaniu przewagi konkurencyjnej.

W obecnych czasach klienci stoją w obliczu wyboru produktów i usług bankowych spośród prawie jednolitych ofert, przez co stają się oni mniej lojalni i bardziej mobilni. Banki jednak nie poddają się w walce o klienta. Szukając nowych rozwiązań w sposobach dotarcia do klienta oraz zrozumieniu i zaspokojeniu jego potrzeb banki starają się doskonalić jakość produktów i sprzedaży oraz budować coraz lepsze relacje z klientem.

Ważną częścią spotkania będzie przedstawienie takich innowacji na rynku bankowym jak oferowanie przez banki usług telekomunikacyjnych (Mobile Virtual Network Operator), systemy umożliwiające interaktywny kontakt z klientem za pośrednictwem Internetu (Web Enable Contact Center), automatyzacja procesów kredytowych. Kolejnym zagadnieniem będącym niezmiennie w centrum zainteresowania banków, będą dobre przykłady wdrażania systemu CRM i sposoby jego wykorzystania do rozwoju sprzedaży. Podczas konferencji praktycy bankowi przedstawią specyfikę i możliwości rozwoju private banking i dóbr luksusowych oraz zaprezentują przykłady sprawdzonych programów lojalnościowych. Podjęta zostanie też próba odpowiedzi na pytanie jakie są najkorzystniejsze formy sprzedaży.

Najważniejsze tematy konferencji:
• Bank jako wirtualny operator komórkowy
• Home banking a Internet
• Web Enable Contact Center
• Automatyzacja procesów kredytowych
• CRM w instytucjach finansowych
• Skuteczne programy lojalnościowe
• Marketing dóbr luksusowych
• Bancassurance
• Sprawdzone kanały sprzedaży
• Znaczenie marki – case study funduszu inwestycyjnego

Top Consulting Sp. z o.o.

Top Consulting Sp. z o.o.
ul. Dworkowa 3
00-784 Warszawa
tel. 022 440 76 00
fax: 022 440 76 92
http://www.topconsult.pl
informację dostarczył:
PR public relations
http://pr.otwarty.pl


Ty także możesz skorzystać z darmowej reklamy - nadsyłaj teksty, artykuły i informacje prasowe o swojej firmie, o aktualnościach, nowościach, produktach... Zobacz jak nadsyłać informacje prasowe do naszych serwisów.


Witamy

Witamy w naszym serwisie internetowym


Zapraszamy

Zapraszamy do współpracy przy tworzeniu serwisu Bankowość - możesz dodać swój wpis do katalogu oraz nadsyłać informacje prasowe, nowości, ciekawostki.
Polecamy

ostatnio dodane informacje prasowe, teksty, artykuły:


© webwweb.pl | Bankowość - strona główna | Bankowość - wiadomości | katalog